Sunday, March 15, 2009

...să mai hoinărim prin această clipă...




Hai să mai hoinărim prin această clipă,
e atâta poezie între noi, e atâta mister.
Tu esti atât de frumoasă în visele mele,
eu sunt atât de frumos în visele tale.
Hai să vedem până unde putem întinde cuvintele
ca să se poată săruta între ele.
Hai să vedem câte ploi ar trebui să cadă peste noi
până vom fi siguri că apele lor sunt limpezi.
Crezi că vei putea răbda să nu stii locul
unde eu as putea să cad din vis?
Crezi că eu voi putea răbda să nu stiu când
Tu vei putea să cazi din vis?

Esti atât de frumoasă în visele mele,
sunt atât de frumos în visele tale!
Hai să nu ne trădăm visele, să le lăsăm...
să viseze...


3 comments:

Anonymous said...

Frumos poem!
Cred ca am gasit o melodie care poate oglindi aceste rinduri....

Katie Melua - It's all in my head

Cristiana

Irina said...

iubesc piesa aia...it's all in my head... planuiam sa o cant la canto in curand :P

Unknown said...

imi place mult fotografia, o terasa si parca nu...