Friday, June 09, 2006

CAPELA DE INCHIRIAT



Astazi mi-a venit o idee...mda, nu e prima zi in care imi vin idei ciudate! Daca as avea o garsoniera as transforma-o intr-o capela privata...Ideea mi-a venit privind la toate icoanele mele, care erau agatate pe un singur perete la Halmagiu...Si in plus, mi-am adus aminte de un pasaj din Evanghelia dupa Matei care spune: " Tu insa, cand te rogi, intra in camara ta si, inchizand usa, roaga-te Tatalui tau, Care este in ascuns, si Tatal tau, Care este in ascuns, iti va rasplati tie. "
O biserica plina cu oamenii, femei, fete cu fuste scurte, machiate strident si parfumate, pline de bijuterii stralucitoare imi provoaca un sentiment de "discoteca"...Prefer, de o mie de ori, o biserica goala, sau un luminis in mijlocul padurii, o pestera intunecoasa. Acolo ma simt eu aproape de Dumnezeu...cred ca ma intelegeti! Dumnezeu nu e intr-o biserica, Dumnezeu este in fiecare...trebuie sa-l cauti in tine, in liniste, in intuneric...
De aceea cred ca as gasi oameni care sa-mi inchirieze capela...pentru a fi singur intr-o lume in care nu mai poti fi singur...
Eu nu pot sa imi imaginez un om care sa fuga de singuratate...singuratatea e cea care te dezvaluie...numai in singuratate esti pe deplin al tau, neimpartit, nesfarsit...
"O ora cu tine insuti"...ar fi sloganul afacerii...:)

No comments: